Friday, February 19, 2010

entry ini ada sedikit meloyakan

satu kelemahan aku kalau pergi shopping complex adalah public toilet dia.

erkk.. tolonglah!! ada yg kotor, bau hancing, org tak flush & mcm2 lagilah benda2 asing dlm toilet bowl tuh..

haritu aku pegi midvalley tgk midnite. kalau dh mlm ni, mana ada cleaner keja lg kan.. biasalah lepas tgk movie mesti rasa nak terkench punya sbb sejuk kan dok dlm hall tu. & as usual, toilet yg paling dkt dgn gsc tu kena beratur panjang. takpe, boleh tahan lg.

aku mesti beratur dekat toilet cangkung punya. aku geli sikit dgn toilet duduk ni. kalau umah sendiri takpe. hehe

so aku beratur la dkt satu toilet cangkung ni. bila sampai turn aku, ada nyonya nih baru keluar.

sekali bila aku masuk toilet tu, ada tisu & t**k terapung2 dlm jamban tu!!

ERKKKKKKKK.. nak termuntah aku!!

laaaa nyonya... apesal tak flush?? kalau flush rosak pun ko jirus la air byk2!!

terus aku tak jadi masuk & pegi beratur kat toilet lain. dlm hati mencarut2 aku pada nyonya tadi.

tadi, aku pegi hospital private melawat kawan aku. time nak balik, terasa nak terkench jugak. aku budget hospital private mestilah wangi bersih suci murni kan?

sekali, dlm toilet ada pantyliner yg dah guna dkt tmpt tisu tu. aku tutup mata jek sambil kench.

haihhhhhh.. sapalah punya pantyliner ni? apasal la ko tak buang dlm tong sampah kt luar tu? tak paham betul aku manusia2 mcm nih!!

fobia dah aku. pasni aku sanggup tahan kench sampai umah!

4 comments:

Liza said...

i have this thing about public toilet, mmg sanggup tahan dari pakai, tak sanggup nak jumper benda2 asing...

DeeDee said...

haha.. tp kalau dah tak tahan sgt, terpaksa la jugak guna kan. hehe..

atreyu strange said...

Aku tak paham nape kita leh rase jijik tp mereka yg buat tu x rs jijik.

DeeDee said...

itula.. tak malu ke bila org tgk? pelik betul lah manusia mcm ni.