Monday, September 20, 2010

sudah-sudahlah tu abby abadi..

merujuk pd entry dari beautifulnara, pasal abby reveal norman ada luahkan perasaan rindu pdnya.
takde benda yg aku nak ckp kan pd abby, just "sudah-sudahlah tu abby..."

aku bukannya suka norman & memey tu.
aku kesian kat abby tu sebenarnya.
tp bila dia buat camni, lama2 org pun akan muak dgn si abby ni.
masa org tu baru bertunang, dia reveal psl duit hantaran.
ni reveal psl benda ni pulak.
apa tujuan dia sebenarnya?
kenapa tak reveal dari dulu lg?
kenapa bila diaorg ni dah tunang baru nak reveal?
tiba2 aku rasa kesian pulak pada si memey.
tp aku stresskan sekali lg, aku bukan peminat norman & memey. haha

sudah-sudahlah tu abby..
drpd org kesian & simpati, nnt org mencemuh pulak..

4 comments:

Liza said...

betul tu, she should move on and tunjuk her life is better without that useless man!

DeeDee said...

kan?!
sgt setuju!!

Sharinginfoz said...

entahlah apa nak jadi ngan diaorang ni,

Intan and The Boys said...

betul2. memang dah rasa meluat sket2 ni. huhu.