Tuesday, March 9, 2010

who will win the biggest loser asia?

david (indonesia)




carlo (phillipines)




aaron (malaysia)




martha (hong kong)




nak carlo @ aaron yg menang. x sabar nak tgk kevin. dah kurus ke dia? mesti comel ;)

mlm ni cancel semua plan. pukul 9pm nak tgk hallmark channel sambil makan keropok cicah sos. tgk org mengurangkan berat badan tp aku sendiri menambahkan berat badan. kahkahkah..

drpd tgk tgk perempuan gelak tak senonoh dlm terjah, baik aku layan cerita ni. bukan tak nak sokong rancangan tempatan, tapi kalau cerita sampah mcm tu. asyik nak mengutuk artis padahal diri sendiri mengumpat, mengutuk org, dgn ekspresi muka yg lebih2, gelak tak senonoh, tak malu ke ramai org tgk?

7 comments:

kak ina kl said...

salam..tq sudi komen kat blog akak..

akak pun memang suker tenguk rancangan realiti ni..tak tahulah sapa menang..semuga aaron ataupun carlos yang menang.

tq juga sudi link akak..

Liza said...

nak carlo menang gak!!! mmg nampak the difference

DeeDee said...

welcome kak ina.. :)

ala.. david yg menang... huhu..

atreyu strange said...

hehe. david menang. but all of them did well. kan bagus aku pun ada determination camtu! erk.

DeeDee said...

tuhla psl. i dr dulu plan nk exercise 2-3 times a week. tak start2 sampai skang. hehe

atreyu strange said...

eh tapi kan, david tu dah nampak cam aneroxic! mcm x healthy pun ada. martha and aaron paling comel! xperlu la kurus sgt. huhu.

atreyu strange said...
This comment has been removed by the author.